همشهری آنلاین: ثبت‌نام و توزیع 300 هزار سیم‌کارت 150هزار تومانی از شنبه 29 مهر در بیش از 200 دفتر در شهرهای تهران‌، مشهد و تبریز آغاز می‌شود.

 علیرضا قلمبر دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: واگذاری و ثبت‌نام سیم‌کارت ایرانسل از فردا در 170 دفتر تهران بیش از 40 دفتر در مشهد و تبریز آغاز می‌شود و به همراه آن نقشه و محدوده‌ی آنتن‌دهی سیم‌کارت‌ها ارایه خواهد شد.

وی با بیان این‌که افراد پس از واریز پول و پر کردن فرم ثبت‌نام می‌توانند سیم‌کارت دریافت کنند، گفت: قیمت این سیم‌کارت‌ها 150 هزار تومان و تعرفه‌ی آن 9/49 تومان است که از میانگین تعرفه‌ی اپراتور اول کمتر است.

دزفولی با تاکید بر این که این تعرفه حداقل تا سه ماه آینده هیچ تغییری نخواهد کرد، گفت: در ماه‌های باقی مانده از سال، هر ماه 500 هزار واگذاری خواهیم داشت و تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به نزدیک 200 شهر خواهیم رساند.

وی ادامه داد: یک شماره‌ی چهار رقمی ‌برای call center در نظر گرفتیم که هنوز شرکت مخابرات آن را در سراسر کشور باز نکرده است، اما شماره‌های موقتی را در برگه‌های زمینه‌ی سیم‌کارت قرار دادیم تا در صورت مشکل کاربران ما با آن تماس بگیرند.

او درباره‌ی قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل گفت:‌ ما هنوز در مورد تعرفه‌ی این سیم‌کارت‌ها با سازمان تنظیم مقررات به توافق نرسیده‌ایم و در مرحله‌ی بعدی واگذاری آن آغاز خواهد شد.

مدیر عامل ایرانسل تصریح کرد: در این مرحله از واگذاری سرویس‌های پیام کوتاه، انتقال تماس، کنفرانس تلفنی، نمایش شماره تماس گیرنده، مسدود کردن تماس و ارتباط با خارج از کشور برقرار است که تا پایان سال سرویس‌های mms ،email اینترنت و صندوق صوتی فعال خواهد شد و هیچ هزینه‌ای بابت اشتراک این سرویس‌ها از مشتری دریافت نمی‌شود.

دزفولی افزود: ظرفیت این سیم کارت‌ها، هشت برابر سیم کارت‌های اپراتور اول است و کاربران می‌توانند دفترچه‌ی تلفنی گسترده‌تری داشته باشند و همچنین راه‌اندازی سرویس‌های جدید ایرانسل به طور آنلاین روی سیم‌کارت‌ها قرار می‌گیرد و دیگری نیازی به مراجعه‌ی حضوری آن به دفاتر ایرانسل نیست.

وی گفت: سیم‌کارت‌های ایرانسل با اپراتور اول و شبکه‌ی تلفن ثابت و خارج از کشور ارتباط دارد و تا پایان سال با 200 کشور قرارداد رومینگ برقرار می‌کنیم.

او‌ با بیان این که قبوض تلفن هر ماه صادر می‌شود و مهلت پرداخت آن 20 روزه است، گفت: سیم‌کارت‌های ایرانسل 20 هزار تومان اعتبار دارند و مشترکان برای استفاده بیشتر از این اعتبار باید مبلغی به عنوان اعتبار در اختیار ایرانسل قرار دهند؛ در غیر این صورت، تلفن آن‌ها قطع خواهد شد

کد خبر 6211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز